H καθημερινή μου έμπνευση, το χαμόγελο και η ευτυχία που δίνω στον καθένα ξεχωριστά…
Ένας κομμωτής είναι κάποιος που τον εμπιστεύεσαι με κλειστά μάτια και που όταν τα ανοίγεις βλέπεις τον εαυτό σου όπως θέλεις να είναι!! Και αυτό ακριβώς κάνει ο Γιώργος στους πελάτες του…
Είχες πάντα ο όνειρο να γίνεις κομμωτής; τι σε ενέπνευσε;
Η αλήθεια είναι ότι δεν ήτανε το όνειρό μου, αλλά προέκυψε τυχαία από μία απόφαση δευτερολέπτου που μου άλλαξε όλη μου τη ζωή. Ήταν γραφτό να γίνω κομμωτής, ήταν από την πρώτη στιγμή που έπιασα ψαλίδι, από το πρώτο χαμόγελο του ανθρώπου που κούρεψα. Αυτό είναι η καθημερινή μου έμπνευση, το χαμόγελο και η ευτυχία που δίνω στον καθένα ξεχωριστά, απλά με τα δυο μου χέρια.
Πως διαφοροποιείται ένας καλός κομμωτής, σε σχέση με τον μεγάλο ανταγωνισμό που υπάρχει στον κλάδο;
Ένας σωστός και καλός επαγγελματίας κομμωτής πρέπει να βλέπει κάθε έναν άνθρωπο ξεχωριστά σε ένα καινούργιο πίνακα που πρέπει να δημιουργήσει από την αρχή, δίνοντάς του την ξεχωριστή πινελιά που θα τον αναδείξει σαν κάτι μοναδικό.
Ποια είναι η δική σου προσωπική ταυτότητα στην κομμωτική;
Κάθε μέρα τόσοι άνθρωποι με εμπιστεύονται για το πιο σημαντικό πάνω τους αξεσουάρ που είναι τα μαλλιά τους, κάθε μέρα βγάζω στην επιφάνεια αυτό που θα τους αναδείξει ως κάτι ξεχωριστό ακούγοντας μέσα στην καρδιά τους αυτό που πραγματικά επιθυμούν. Η ταυτότητά μου στην κομμωτική είναι η ανάδειξη της μοναδικότητας όλων αυτών των ανθρώπων που αναλαμβάνω καθημερινά κάνοντας τους ευτυχισμένους!!
Έρχεται μια πελάτισσα και σου ζητάει ένα στυλ, το οποίο πιστεύεις ότι δεν της ταιριάζει, τι κάνεις;
Σχεδόν πάντα καμιά πελάτισσα δεν ξέρει τι της ταιριάζει πραγματικά και για αυτό φταίνε τα social, γιατί βλέπουν κάτι που τους αρέσει και πιστεύουν θα τους πάει, μόνο που στην εικόνα που βλέπουν δεν είναι αυτές έτσι. Αφιερώνοντας μερικά λεπτά της εξηγώ ποιο είναι αυτό που της ταιριάζει πραγματικά και θα της αναδείξει την προσωπικότητα και την ομορφιά της
Ποιο ήταν το πιο ακραίο περιστατικό που σου έχει τύχει στη δουλειά σου;
Κάποια στιγμή ήρθε μία πελάτισσα η οποία ήταν τόσο αγχωμένη για το αν τις κόψω πολύ τα μαλλιά της, καθώς είχε ψυχολογικά τραύματα από προηγούμενη εμπειρία στο κούρεμα και δεν άκουγε αν της μιλούσα ή όχι. Έτσι κατάλαβα ότι μπροστά μου είχα μία ειδική περίσταση όπου έπρεπε να χειριστώ αναλόγως καθώς όσο κι αν προσπάθησα να της εξηγήσω ότι δεν πρόκειται να της τα πάρω πολύ αυτή δεν με άκουγε. Έτσι ξεκίνησα να κάνω πως την κουρεύω χωρίς να παίρνω απολύτως τίποτα. Μετά από ένα λεπτό την ρώτησα αν είναι καλό το μήκος που της πήρα και εκείνη άρχισε να κάνει σαν τρελή και έλεγε ότι τα πήρα πολύ, ενώ δεν είχα κόψει απολύτως τίποτα. Μέχρι να την κάνω να με πιστέψει πέρασε ώρα και όταν κατάλαβε ότι της έλεγα την αλήθεια, ζήτησα συγνώμη που την κορόιδευα για το καλό της και αυτή με την σειρά της μου ζήτησε συγνώμη για την αναστάτωση και τη συμπεριφορά της. Η κυρία αυτή από τότε είναι 11 χρόνια πελάτισσά μου και με εμπιστεύεται με κλειστά τα μάτια.
Πως δημιουργήσεις μια προσωπική σχέση με τον πελάτη;
Η προσωπική σχέση δημιουργείται σιγά-σιγά με εμπιστοσύνη, ειλικρίνεια και αγάπη, όπως όλες οι σχέσεις στη ζωή μας. Ο χρόνος την φέρνει από μόνος του και εγώ κάθε μέρα την χτίζω με τον καθένα ξεχωριστά.